6 Kasım 2009 Cuma

ÖYLESİNE

Gittiğine inanmıyorum ki gel diyeyim.Hayata ait yıkılmışlığım ne varsa sana anlatıcam. Bakışlarında bulduğum benliğimi sensizliğin soğukluğuna bırakıcağım,kalbimde kalan ne varsa kimsesizliğe,yalnızlığa,hasrete dair sevda eteğine doldurucam.Sana sensizliği anlıtacam şairleri dahi kıskandıracak kelimelerle, sen bile utanacaksın,parçalara ayrılacaksın kalbindeki sevmişliğin verdiği duyguyla beni bana emanet edip gittiğin güne isyan edeceksin yeniden bakacaksın geçmişteki günlerine, umutlarına,hayallerine,özlemlerine, ve ne varsa yaşadığın benli bensiz,kalabalıklar ortasındaki el değmemiş kadim yalnızlığına.
Zaman yorgun,zaman eski,zaman kimsesiz anlıycan artık eskisi gibi değil.Gitmiş artık senin gibi gelmez istesen de ne bir geri ne bir ileri.Bakışınla eriyen gülüşünle hayat bulan aşkına aşkla bakan sana bakınca kainatı unutan vakti durduran kalbinin çarpmasını duymayan seninle seni, bilinmemişliğe ait ne varsa arayan seni ona anlatan ne varsa benim olmalı diyen O maşuk o sevdalı yok artık.
Her şey gidişinle başladı önce ellerini çektin ellerinden sonra gözlerini çektin gözlerinden ve artık Leyla çok uzaklarda Mecnun'dan mevsim hazan,sensizlik soğuk, sensizlik karanlık,kalbim yorgun ,,,,,,,,,,,,,,,,,,


set

Hiç yorum yok: